subota, 04.08.2007.

Immortal – biografija / Intervju – Abbath (Immortal, I)

Već neko vrijeme sam „opsjednuta“ legendarnom black metal grupom Immortal… pa eto došlo je vrijeme i za jedan post posvećen njima…



Immortal - bend koji je u jedinstvenom zvuku spojio norveski black i americki speed metal su u pocetku cinili Abbath (bas gitara i vokal), Demonaz (gitara), Jorg (gitara) i Armagedda (bubnjevi). Bend se prije 1990 zvao Amputation. Prije su cesto mijenjali bubnjare.

Pocetkom 1991 izdaju prvi demo Suffocate, koji bas i nije najbolje prosao. Poslije ovog demoa Jorg je izbacen iz benda. Nedugo nakon njega izlazi drugi demo, The Northern Upins Death, koji je prosao puno bolje. Upravo zbog tog demoa francuski Listenable Records daje Immortalu priliku snimiti singl plocu. Tada pocinju snimati pjesme kao Unholy Forces of Evil ili Cold Winds Of Funeral Frost, koja ce se pod imenom Cold Winds of Funeral Dust pojaviti na prvom albumu. U ovom se periodu primjecuje koliko je Immortal i vizuelno i muzicki bio inspiriran bendovima Bathory, Celtic Frost i Venom.

Druga izdavacka kuca koja je u pocetku pokazala interes za Immortal je francuski Osmose productions, koji su im ponudili ugovor za dva albuma. Immortal je, naravno, prihvatio te krecu u Grieghallen studio u Bergenu da bi snimili prvi album. On se trebao zvati Battles in the North, ali clanovi mijenjaju ime tog albuma u Diabolical Fullmoon Mysticism zbog misljenja da takvo ime vise odgovara njihovoj glazbi. Album je vrlo atmosferican, te na njemu ima dosta dijelova koji su svirani akusticnom gitarom, gdje se vidi jeben utjecaj Bathory-a.

Kasnije, iste godine Armagedda je zamoljen da ode iz benda, ne zbog bubnjanja, već zato sto ih nije mentalno pratio. Zamijenio ga je Kolgrim, koji je kao bubnjar bio sranje. Nakon 6 mjeseci je otpusten zbog lijenosti.

1993. snimaju novi album - Pure Holocaust. Na tom albumu je sam Abbath bubnjao, ali za vrijeme miksanja novog albuma dolazi novi bubnjar, Erik. On se slikao za naslovnicu, ali nije svirao na snimanju tog albuma. U to vrijeme Immortal dobiva puno paznje zbog imena albuma i cinjenice da su izjavili da sviraju "holocaust metal". Otada napustaju taj naziv i preferiraju da ih se ne trpa u nikakav metal.

1994. pisu novi materijal i Immortal ponovo odlazi u Grieghallen studio, te Abbath opet uzima palice, jer je Erik mjesec dana ranije dobio otkaz. Razlog - Abbath i Demonaz zele napredovati u glazbi, a Erik nema mentalitet ni vjestinu da bi ih pratio. Album se zvao Battles in the North.
1995. je bila najbolja godina za Immortal, popularnost im raste nakon novog albuma, odlaze na prvu evropsku turneju sa Morbid Angel-om, a kao bubnjar im dolazi Hellhammer iz Mayhem-a. Izdan je i prvi sluzbeni video s dvije pjesme(Grim and Frostbitten Kingdoms i Blashyrkh (Mighty Ravendark)).

1996. - vec punih 6 godina Immortal ima problema sa bubnjarima. Ove se godine to mijenja. U proljece 1996. bubnjar na dobrom glasu Horgh kontaktira Abbatha i Demonaza. Oni cim su ga prvi put vidjeli u akciji znali da je Horgh pravi bubnjar za Immortal, a ipak im je trebalo sest godina da bi ga nasli. Nekoliko mjeseci poslije prelaze iz Osmose Producions-a u Sigma Studios. Prelaze jer zele raditi na zvuku i istaknuti Demonazove solaze.

1997. izlazi novi album: Blizzard Beasts koji je potpuno razlicit od onih koji su izlazili dosad. Kasnije ove godine Demonaz ima uzasnih problema s rukama. Jedno vrijeme nije mogao ni kosu oprati sam. To je bio problem, jer su trebali na turneju. Odgadjali su je nekoliko mjeseci, a kad je vise nisu mogli odgadjati i Demonaz je, nazalost, odustao i izasao iz benda. Umjesto njega gitaru uzima Abbath. Naravno, bilo je puno odlicnih gitarista, ali ovo je bilo pitanje stila.

1998. godine kao basista im dolazi Ares, inace basist Aeternus-a. Napokon ponovno odlaze na turneju, a bivsi gitarist Demonaz se brine o menadzmentu. Ares je bio zamoljen da predje u Immortal, ali on se odlucuje za svoj pravi bend Aeternus. Kasnije te godine je snimljen novi album, At the Heart of Winter, ali ovog puta u Abyss Studios-u ciji je vlasnik Peter Tägtren. On je kasnije kontaktirao Osmose Productions sa zeljom da Immortal slijedeci album snimi u njegovoj izdavackoj ku?i. Kako ni Immortal ni Osmose productions nisu imali nista protiv Immortal prelazi u Abyss Studios.

1999. je izdan At The Heart of Winter i on dokazuje da dolazi nova era Immortal-a. Promjenjena je donekle muzika, nacin na koji se ona stvara, logo, i ovaj put na naslovnicu albuma ne stavljaju sliku benda, vec abstraktnu umjetnost. Ipak, uprkos ovim promjenama Immortal ostaje vjeran svojim korijenima. Prije same turneje na prazno mjesto basista dolazi Iscariah. Bend se dokazuje kao hiperproduktivan i vec za 4 mjeseca imaju tekstove i sav ostali materijal za novi album.
2000. izlazi novi album, Damned in Black koji je brutalniji i tezi od proslog. Immortal u kratkom vremenu svoju muziku odvodi na visi nivo od svojih predaka. Ovo je njihov zadnji album u saradnji sa Osmose Productions. Nakon 9 godina saradnje Immortal u potpunosti prelazi u njemacki Nuclear Blast. 2002. izdaju debi album u Nuclear Blast-u, Sons of Northern Darkness. Nuclear Blast je za taj album imao velika ocekivanja - zeljeli su prodati 150 000 albuma u cijelom svijetu. Nakon toga albuma Iscariah odlazi iz benda, a zamjenjuje ga svedjanin Saroth. On i Horgh su zajedno svirali u bendu Pain.

2003. nominiovani su za Alarm i Spellmannsprisen (norveski Grammy), ali obje nagrade dobija Satyricon za album Vulcano.
Immortal je poslje 13 godina djelovanja i sedam izdanih albuma prestao s radom u lipnju 2003. godine.


Raspad benda bio je ogroman šok za vojsku blackera, čiji je omiljeni stil dosta brzo nestajao i opravdano su se bojali da je sa scene, nakon Emperora, zauvijek otišlo još jedno veliko ime. Uslijedile su potom tri godine bez prevelikih novosti, izuzmemo li neke tribute svirke, manje bitne angažmane i Horghov 'prelazak' u Hypocrisy.





A onda se nekako potajno počelo najavljivati da Abbath ima novi projekt, koji se zove I, a s njim su još Armagedda, zatim Ice Dale, gitarista Enslaveda, te ex-Gorgoroth & Sahg basista T.C. King.
To je ugodno iznenadilo njegove obožavatelje, a u kategoriju iznenađenja mogao se svrstati i stil kojeg su prezentirali na debitantskom albumu. Naime, iako je većina ljudi, s obzirom na ranije muzičko opredjeljenje članova novog benda, očekivalo veliku dozu infuzije posrnulom blacku, to se nije dogodilo, jer je I složio žestoki rock album "Between Two Worlds", s jakim utjecajima Motorheada i Black Sabbatha, ali i Venoma, Bathoryja, Immortala i još nekih kultnih bendova.
Prvotno iznenađenje zamijenilo je veliko odobravanje onoga što Abbath radi. Iako se doista radi o kvalitetnom materijalu, stekao se dojam da su ga se fanovi toliko zaželjeli, da bi, što god da je objavio, vrlo vjerojatno bilo jednako dobro prihvaćeno. Jer, njegov je povratak značio da se pali ugasla nada o reunionu Immortala. Koji se u konačnici i dogodio.
Naime, negdje pri finaliziranju materijala grupe I, objavljena je najprije sramežljiva, a potom i službena informacija da se Immortal vraća. Mnogi su je primili s nevjericom, međutim, ona je ubrzo potvrđena, te je i službeno objavljeno da se, nakon legendarnog Emperora, vraća i Immortal, i to u postavi Abbath, Horgh, te novi basista Apollyon (Aura Noir, Apostasy). A kada su potvrđeni nastupi na Wackenu Open Airu, dva američka, te onaj na Metal Campu, dileme više nije bilo; Immortal je opet tu. Na veliko veselje brojnih štovatelja, kako blacka, tako i svih koji cijene vrhunske metal bendove.





INTERVIEW:

Abbath (Immortal, I): "Drago mi je što u Hrvatskoj ima ljudi koji vole Immortal"



Ova su zadnja događanja, vezana uz debut album grupe I, te povratak Immortala, mnogima su ponudili priliku da popričaju sa živućom legendom, Abbathom, pa je niti ja nisam želio propustiti. Razgovor s njim bio je izuzetno ugodan i prikazao se u potpuno drukčijem svjetlu od onog u stilu naslova zadnjeg Immortalovog albuma; "Son(s) Of Northern Darkness", s kojim ga se, više onako metoforički povezuje. Baš suprotno, bio je izuzetno dobro raspoložen i na sva je pitanja odgovarao odmjereno, sigurno, a i smisao za humor nije mu stran. Pa da vidimo što je sve rekao.



Abbath, doista mi je drago da imam priliku popričati s tobom. Malo si me zatekao s albumom "Between Two Worlds", jer, kad sam čuo informaciju da se vraćaš, moram biti iskren i reći da nisam očekivao nešto ovakvo. Ali, kao i mene, sudeći po prvim recenzijama, ovaj je album mnoge ugodno iznenadio. Jesi li očekivao tako pozitivne kritike?
Obzirom da me jedno vrijeme nije bilo, nisam bio siguran kako će ovaj album proći. A sudeći prema prvim dojmovima publike i kritike, odlično je prihvaćen i to mi je jako drago, jer sam s njim napravio nešto što sam oduvijek želio. Znaš, kad sam bio mlađi, dosta ranije nego sam krenuo s Immortalom, a pogotovo u vrijeme dok sam išao u srednju školu, slušao sam puno 'old school' heavy metala i hard rocka, pa sam se sada odlučio malo vratiti u 'zlatnu' prošlost. Ovim sam albumom želio prikazati svoje pravo 'ja', radio sam na onome što sam oduvijek želio i nadam se da sam u tome uspio.

Premda se može reći da se radi o pravom rock albumu, osjećaju se utjecaji tvog ranijeg benda Immortala, pogotovo onog iz posljednje faze prije razlaza, ali i Bathoryja, Venoma i još nekih. Slažeš li se tom procjenom?
Da, to nisam želio niti mogao izbjeći, jer Immortal dio mene. A što se tiče Bathoryja, vjerojatno znaš i sam da je velika većina black bendova nastala pod utjecajem Bathoryja, a pogotovo njegovog frontmana Quorhthona (R.I.P.), koji nam je svima bio uzor. Tako da niti ovdje nije izostao njegov utjecaj, pogotovo onaj u epskim dijelovima pojedinih pjesama.

U press materijalu koji sam dobio s promo albumom, stoji kako je "Between Two Worlds" zanimljiv, moćan album, miks "prljavog" rocka, old school thrasha, 'classic' i extreme metala s jakim epskim utjecajem, mračnom atmosferom i unikatnim vokalima. Je li to nešto kakvim si ga zamislio ili smatraš da ovom treba još nešto dodati?
U principu se slažem s ovim opisom. Kao što sam rekao, volim Bathory, on mi je jedan od najdražih bendova i njegovog utjecaja ima puno na ovom albumu. A što se tiče Motorheada, mislim da je njima slična već prva pjesma "The Storm I Ride", a ona, ali i neke druge, mogle bi se povezati s ranijim Kissom i Black Sabbathom, koji su mi također jedni od dražih bendova.
Iako je ova možda najtipičnija, i u ostalim ima puno utjecaja imenovanih bendova. Znaš, na ovim sam materijalima počeo raditi još u vremenima dok sam bio s Immortalom. U međuvremenu sam se sreo s Ice Daleom, koji mi je pomogao preproducirati ranije napravljene stvari, a kasnije su nam se priključili T.C. King i Armagedda, pa smo odlučili oformiti bend i snimiti kompletan album.

Ima li naslov albuma neko posebno značenje?
"Between Two Worlds" na neki način povezuje, odnosno balans je između stare škole hard rocka i heavya s današnjom, a mogao bih reći i s onim što će se događati u rocku i metalu budućnosti. Također, album je i dosta osoban, pa sam tako zamislio da on na neki način prikazuje i mene između dva svijeta, između prošlosti i sadašnjosti, između stare i nove muzike, između čovjeka i muzičara.

Zašto si bend nazvao I? Možemo li to povezati direktno s tobom (mislilo se na I kao 'ja' op.a.), ili si jednostavno uzeo prvo slovo od Immortala?
U stvari, ideju da projekt nazovemo I dao je Demonaz. Nisam želio da taj projekt bude isključivo moj i nazvati ga jednostavno Abbath. Kako smo znali da će on imati utjecaja Immortala, Demonaz je došao na ideju da ga jednostavno nazovemo I, jer je mislio da će to ime najbolje simbolizirati ono što sada radimo.

Spomenuo si Demonaza, bivšeg člana Immortala. Iako on nije član benda, možemo ga smatrati pridruženim, obzirom da je napisao većinu tekstova za album. Možeš li nam reći nešto o njima?
Može, ali, jednostavnije bi mi bilo da ti opišem tekstove nekoliko pjesama, ako će to biti u redu. Slažeš li se?


Da, svakako.

"The Storm I Ride", klasična rock pjesma, jako je osobna i govori o tome da moj put određuje vjetar, koji me nosi sa sobom, a ja ga pratim i ne želim se vratiti niti skrenuti s njegovog puta. Želim stalno ići naprijed, uz vjetar. "Warriors", mid tempo pjesma, govori o davnim, časnim ratnicima i njihovim borbama i pobjedama. Naslovna pjesma "Between Two Worlds" priča o tome kako uvijek postoje dvije strane, dva svijeta, dva vremena, i mi moramo držati ravnotežu između njih, ne smijemo dozvoliti da ijedna prevlada.
"Battalions" je duboka, tipična Demonazova pjesma, ili možda bolje reći "Immortalovska", a govori o vjetrovima rata, vatri, borbi, pobjedi. "Mountains" je još jedna, kao što sam malo prije rekao, Demonazova pjesma, ali otvorenija od "Battalions". Ona dočarava moć, odnosno snagu planina, duševnu slobodu koju osjećaš kad se penješ po njima, te slavlje i osjećaj slobode i 'pobjede' koji te obuzme kad se popneš na njihove vrhove. "Far Beyond The Quiet" je također pjesma u kojoj se priča o prošlim vremenima, ima svoju dušu, da tako kažem, i jako je epična. Kad smo je dovršili, Demonaz je rekao: "Hej, ova je pjesma jako nalik na Bathory. Trebali bismo je posvetiti Quorthonu". Složio sam se s njim, tako da je ona na neki način posveta Quorthonu i svemu što je napravio.
Spomenuo bih još i "Cursed We Are", koja govori o mržnji među ljudima, o prokletstvu koje se uvuklo među njih. Uglavnom, tekstovi imaju dosta međusobnih poveznica. Jesi li zadovoljan s ovim opisom?

I više nego zadovoljan, bio si dosta iscrpan. S obzirom da si jedno vrijeme dosta manje skladao i snimao, je li ti se bilo teško vratiti?
Ne, nije. Ja sam na određeni način cijelo vrijeme bio 'u muzici', samo nisam bio toliko eksponiran kao ranije. Moram ti reći da sam uživao u snimanju albuma, koje se odvijalo u Bergenu. Atmosfera je bila odlična, zadovoljni smo produkcijom, a pomogao nam je i Peter (Tagtren op.a.), u čijem je studiju Abyss napravljen finalni miks.

Ti si zadovoljan albumom, publika je zadovoljna, kritika je zadovoljna. Preostaje samo da ga koncertno promoviraš. Imaš li nešto takvo u planu?
Trenutno i ne baš previše, obzirom da će ove godine većina planova biti vezana uz Immortal, s kojim ćemo imati neke ekskluzivne nastupe. Vjerojatno ćemo napraviti neku promotivnu turneju na jesen.
Znači da povratak Immortala ne znači (pre)rani kraj grupe I?
Ne, ni u kom slučaju. Mislim da je super imati dva benda i u budućnosti ću raditi s oba, te i na tom planu biti 'između dva svijeta' (smijeh).

Mada sam znao da moramo doći i do teme Immortal, sada, kad si je ti otvorio, puno mi je lakše. Zašto ste se odlučili na povratak?
Nije bilo nekih posebnih razloga ili možda da kažem nekog prevelikog planiranja oko povratka. Sjedio sam zajedno s Horghom i dečkima, uz par piva opet smo osjetili onaj pozitivni 'feeling' i odlučili da je vrijeme da se vratimo. Došao nam je opet onaj izgubljeni osjećaj, u nas se vratio Immortalov duh i sada smo opet tu. Spremni da opet radimo zajedno.

Kada ste prije četiri godine odlučili da se raziđete, je li bilo negativnih reakcija na tu vašu odluku?
Bilo je. Negativnih je reakcija uvijek bilo i bit će ih, no, one me nisu previše zanimale. Svatko ima pravo na svoje mišljenje. Jednostavno smo odlučili da prekinemo s radom, više se posvetimo obiteljima i nekim 'normalnijim' aktivnostima i nismo dozvolili nikome da utječe na našu odluku. Osjećali smo da ćemo se slomiti nastavimo li s tako intenzivnim aktivnostima i procijenili smo da je došlo vrijeme da se odmorimo i radimo nešto izvan Immortala, nešto što nas neće toliko opterećivati. Jednostavno, trebalo nam je malo mira.
Ja sam osjetio potrebu da budem više sa svojom obitelji, sa sinom, da radim nešto uobičajeno. U vrijeme dok nas nije bilo više smo se pozabavili takvim i još nekim, rekao bih uobičajenim aktivnostima, a kad smo procijenili da je vrijeme za povratak, to smo i napravili i sada smo, eto, opet tu.

Jesi li se u proteklih nekoliko godina bavio još nečim?
Ništa previše posebno. Svirao sam u nekim manje poznatim projektima, bio dosta s obitelji, što sam i planirao, a i pomagao sam prijateljima koji imaju kompaniju za proizvodnju skela i sličnih stvari. Dakle, bavio sam se i 'običnim', svakodnevnim aktivnostima, kakvima se bavi mnogo ljudi, a dosta sam se i odmarao.

Vjerujem da ima jako puno ljudi kojima je drago što ste se odlučili vratiti. Kakva su tvoja očekivanja u budućnosti?
To još ne znam je li ljudima drago što smo se vratili, vidjet ćemo (smijeh). Nemam neka posebna očekivanja. Malo ćemo pričekati pa vidjeti što će se događati. Nadam se da će sve biti u redu.

Koliko mi je poznato, čim ste se odlučili na povratak, dobili ste puno ponuda za nastupe, ali nemate u planu baš puno nastupa. Potvrdili ste naime, tek koncerte u Americi, na Wackenu, Metal Campu. Imate li još planova?
Da, iako nećemo baš previše nastupati. Kako sam ranije rekao, održat ćemo neke ekskluzivne nastupe, među koje spadaju dva u Americi, i to u LA-u i New Yorku, zatim ćemo svirati na festivalima koje si ti spomenuo i još nekima, poput Infernal u Norveškoj i Hellfest u Francuskoj. Uglavnom, očekuje nas relativno radno ljeto i svi su dobro došli na naše koncerte (smijeh).

Vjerujem da će mnoge metal fanove najviše zanimati planiraš li s Immortalom snimiti novi album?
To ti sada ne mogu reći. Vidjet ćemo kada završimo s koncertima. Postoji vjerojatnost da ćemo raditi novi album, ali ćemo za nešto takvo pričekati da vidimo kako će proći sve to oko našeg povratka, pa onda odlučiti što dalje. Uglavnom, novi album nije isključen. A tu je i I, kojeg ne mislim zapustiti. Planiram raditi s oba benda, a kako će sve to ispasti sada još ne znam točno.

Jesi li inspiriran s današnjom black scenom?
Ne. Ja sam i dalje inspiriran sa 'starom' muzikom.

Znači da baš i ne pratiš aktualna zbivanja na black sceni. Jesi li možda bio u prilici čuti nove albume Enslaveda i Satyricona? Njih sam se sjetio onako usput, obzirom da su nedavno svirali u Hrvatskoj.
Slušao sam te albume, ali ne puno. To su dobri albumi i bendovi s kvalitetnim muzičarima, ali meni se dopada drukčija muzika.

Bilo bi super da se i Immortal pojavi u Hrvatskoj. Znaš li da kod nas imate puno obožavatelja?
Ne znam baš, moram priznati da nisam upoznat s time. Ali, ako je tako, to mi je jako drago. Pozdravljam ih sve i nadam se da ćemo se jednom vidjeti u Hrvatskoj.

Često si istaknuo kako te inspiriraju stari metal bendovi, koji su poveznica između tebe i muzike koju stvaraš, pa sam se sjetio da su jednom mojem prijatelju dva najdraža benda Iron Maiden i Immortal. Vjerujem da te to ne iznenađuje.
Ne, nikako. Drago mi je da ima ljudi koji vole Immortal, a za Iron Maiden nije čudno. Oni su veliki bend i ja sam njihov veliki fan, a obožava ih i moj sin. Čuo sam nekoliko puta njihov novi album i dopada mi se. Reci prijatelju da mu je super izbor.





Više:
www.muzika.hr
www.immortalofficial.com






Immortal - One by one (live)



By: Luciferia

- 00:05 - Komentari (7) - Print - #

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (3)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (10)
Lipanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Vamp girls

Image Hosted by ImageShack.us


Dark Angela
Image Hosted by ImageShack.us

Ime: Jelena
Born: 02. 04. 1991.
Horoscope: Ovan
Looks like: smeđa kosa, smeđe oči
Likes: slobodno vrijeme, fotografiraticerek, urednost rolleyes, glazbu & koncerte, rasprave , ono...zanimljive stvari, valjda
Hates: emo klince, narodnjake, dvolične, umišljene ljude, LAŽI, ispraznost, posesivnost...


VF:
Mystic_Angela
PTIČICA: Symbolic



Luciferia
Image Hosted by ImageShack.us
Ime: Elena
Born: 31.05.1991.
Horoscope: Blizanci
Looks like: tamnosmeđa kovrčava kosa, smeđe oči
Likes: ogame, čokoladu, koncerte, muziku (metal), spavati
Hates: narodnjake, dvoličnost, umišljene ljude ...


PTIČICA: darkness_



Poison girl

Ime: Lana
Born: 04.01.1992.
Horoscope: Jarac
Looks like: duuuuga smeđa kosa, maslinasto-zelene oči,blijeda sam-JAKO
Likes: sviranje bas gitare, pjevanje, plesanje, zmije, čokoladu, slatke (i dobre) dečke, dragocjenu crnu tekućinu, izrađivanje svega i svačega, pisanje, uopznavanje novih ljudi i stvari, običaja...etc...
Hates: umišljene osobe, dvolične ljude, netolerantne pojedince, ljude koji ne vide dalje od vlastitog nosa i nisu otvoreni za nove mogućnosti, narodnjake i turbo folk (nemam ništa protiv ljudi koji to slušaju, ali za mene-ne hvala), zabrane svih vrsta


VF:
xPoison_girlx










~ Jednom kad noć ~
(Opća Opasnost)

Jednom kad noć
Ukrade nebu
Sve što si voljela na njemu
Bit će ti žao, bit će ti žao
Što nisam tu,
Ruke pamte samo ljubav najbolju.


Jednom kad usne
Ne budu htjele
U strancu utjehu tražiti,
Suze će srcu šapnuti da je pogriješilo
Jer nije ostalo tamo
Gdje je jedino voljelo.


Kada tuga jednom
Na vrata dođe,
A samoća zaboli,
Hoćes li moći ime moje
Sa usana svojih skloniti?


Bili smo jednom najbolji,
O nama su priče pričali.
I sad kad se sjetiš
Htjela bi vrijeme vratiti,
Poslije mene su ti lađe slomile
Bure i vjetrovi.








~ Kap po kap ~
(Divlje Jagode)

Jednom kad sretnes me, to necu biti ja
vec samo uspomene, mrve sjecanja
samo prazna bol, sad je ostala
prazna bol kajanja.
I sta radis ti, nije vazno mi
jer kisa jesenja, podsjeca.

Kap po kap, kisa sprema se
samo da znas, nisam lud
da mislim na tebe

kap po kap, opet padat ce
te duge kise jesenje.

Jednom kad dani ovi
fino posive, ne zovi mene ti
i ne trazi me, hladno srce
meni dala si, hladno srce, ostani
I s kim sada si, nije vazno mi
jer kisa jesenja, podsjeca.


Kap po kap, kisa sprema se
samo da znas, nisam lud
da mislim na tebe
kap po kap, opet padat ce
te duge kise jesenje.

I sta radis ti, nije vazno mi
jer kisa jesenja, podsjeca.


Kap po kap, kisa sprema se
samo da znas, nisam lud
da mislim na tebe
kap po kap, opet padat ce
te duge kise jesenje.







Image Hosted by ImageShack.us